Jak začít fotit na party.

• Založil:
    jirizu84
  • Založeno:
    24.9.2017
  • Moderuje:
Uživatel není registrován - doporučujeme se zaregistrovat, registrace má mnoho výhod a obsahuje další prvky, které nejsou anonymům dovoleny.

Ahoj, jsem fotograf začátečník amatér, chtěl bych zkusit jít fotit na párty ale nevím jak začít. Psal jsem emaily několika klubům jestli můžu přijít něco nafotit a že dám fotky zdarma, ale nikdo mě neodpověděl. A jak jste začínali vy?
1
25.9.2017 22:16:53
jirizu84 Odpovědět Permalink odkaz na tento post Tento příspěvek stojí za přečtení Tento příspěvek nebyl pochválen 0x

jirizu84

Děkuji za odpověď. Jinak já mám Nikon D7200, objektiv sigma 17-50 a externí blesk nikon sb-700. Jelikož nemám známé ani zkušenosti v tomto focení, tak asi bude těžké se k nějakému focení dostat.
25.9.2017 17:09:54
Ondra_T Odpovědět Permalink odkaz na tento post Tento příspěvek stojí za přečtení Tento příspěvek nebyl pochválen 0x
Doporučuju mít zrcadlovku + externí blesk + nějaký rozumný objektiv. Samozřejmostí je to umět ovládat :-) Já začínal ještě na kompaktu (rok 2003) a tenkrát jsem se dostal na focení na akcích přes známého, který dělal pro portál scanners.cz. Z toho pak byly akreditace na párty. Dříve bylo portálů jako je rave.cz více, nyní to v éře facebooku chcípá. Zkus to třeba tady nebo u konkurence, třeba to půjde takto. Možná kluby zkusit kontaktovat opřes FB?
1
Provozovatel neručí a nenese zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse nemoderuje ani nerediguje. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich autorů. Provozovatel si vyhrazuje právo odstraňovat diskusní příspěvky, a to zejména takové, které odporují dobrým mravům, porušují platné zákony ČR (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky) poškozují dobré jméno provozovatele nebo obsahují neplacenou reklamu. Provozovatel má vždy pravdu, na fórech vládne osvícená diktatura, demokracie se - jak ukazují dějiny neosvědčila.
REKLAMA
DOPORUČUJEME