Výzkum vlivu užívání MDMA (extáze) na partnerský vztah

• Založil:
    neson
  • Založeno:
    21.2.2017
  • Moderuje:
Uživatel není registrován - doporučujeme se zaregistrovat, registrace má mnoho výhod a obsahuje další prvky, které nejsou anonymům dovoleny.

Ahoj,

jsem student posledního ročníku magisterského studia psychologie a hledám touto cestou dobrovolníky do výzkumu, který provádím v rámci diplomové práce. Cílem studie je zmapovat užívání MDMA/extáze v kontextu partnerských vztahů. Výsledky výzkumu by měly být mimo jiné využity v rámci debaty o možném využití MDMA/extáze v párové terapii.

Jedná se o anonymní rozhovor trvající asi hodinu, zaměřený je na to, jak užíváte MDMA/extázi a jaký vliv má užívání na váš partnerský vztah. Zajímá mě vliv pozitivní (např. vyřešení vztahového problému, vyřešení osobního problému s pozitivním dopadem na vztah, posílení emočního pouta, zvýšení kvality vztahu v různých oblastech, změna hodnot, zpracování rozchodu …) i negativní (např. vznik problémů, nevhodný výběr partnera, hádky, zvýšená agrese, rozpad vztahu …). Případné vztahové změny mohou být i krátkodobé (i v řádu dní). Nikde nebudou zveřejněny vaše osobní údaje (nebudu se vás na ně ani ptát), ve výzkumu budete vedeni pod fiktivním křestním jménem – vaše anonymita bude zachována.

Kritéria pro vstup do výzkumu:
1) Věk min. 18 let.
2) Alespoň jedno užití MDMA/extáze (v jakékoli formě: tableta, krystaly …).
3) Zkušenost s pozitivním a/nebo negativním vlivem užití (užívání) MDMA/extáze na partnerský vztah.

Pokud splňujete uvedená kritéria a chcete se výzkumu zúčastnit, kontaktujte mě prosím prostřednictvím níže uvedeného mailu, abychom mohli domluvit podrobnosti, jakékoli vaše dotazy rád zodpovím. Já a věda vám budeme vděční. Budu se těšit na případné setkání, dojedu za vámi kamkoli v rámci České republiky.

Michal Nesládek, student psychologie, Univerzita Palackého v Olomouci.
kontakt: michal.nesladek01@upol.cz