Jeho jméno nešlo v minulém roce přehlédnout. Díky své produkci a velké podpoře od Adama Beyera byl vidět úplně všude a my se jej letos dočkáme také poprvé v Česku - na Elektře v brněnské Flédě.
- Enrico Sangiuliano: Je neuvěřitelné, jak se za posledních dejme tomu deset let scéna velmi proměnila. V Itálii máme mnoho skvělých producentů a naše festivaly jsou větší a lepší. Ve světě si stále více lidí uvědomuje, co je to undergroundová hudba, a tato už početná skupina stále roste. A to je velmi dobře. Pokud se chystáte v následujících měsících do Itálie, mám pro vás tyto tipy (od severu k jihu): Kappa Futurfestival v Turíně, Elita Festival v Miláně, Music Inside Festival v Rimini, Tinì Soundgarden v Livornu, Spazio 900 Club v Římě a Cromie Disco v Tarantu.
Né úplně, pořád se držím svých kořenů a to, že o mně někdo říká, že jsem světově uznávaný producent je pro mě pořád poměrně nové. Samozřejmě, poslední rok jsem měl hodně hraní a tento toho bude ještě víc, takže to bude velmi bláznivé a největší změnou je tedy mnohem více cestování. Teď jsem se ale během prosince a ledna velmi soustředil na svou práci ve studiu a to je pro mě strašně důležité – udržet v tomto rovnováhu.
2015 byl úžasný a 2016 by ještě lepší. Poprvé jsem vydal vlastní release na Drumcodu – Moon Rocks EP, které se pořád drží v různých žebříčcích prodávanosti i v tomto roce. Zahrál jsem si na úžasných festivalech jako je Loveland nebo ADE a nesmím zapomenout ani na remix pro Mobyho, který byl kouzelný a dlouho se držel na prvním místě Techno Chartu na Beatportu. A fanoušci stále milují, když jej hraji. Tu podporu, kterou jsem dostával od posluchačů v roce 2016, můžu jen těžko vyjádřit, je to něco nepředstavitelného a moc za to všem děkuji.
Moby je jedním z největších odkazů v elektronické hudbě už po mnoho let a Why Does My Heart Feel So Bad je bezpochyby jeden z mých nejoblíbenějších tracků od něj. Mít možnost jej remixovat bylo pro mě něco jedninečného.
Ono není nic špatného na používání loopů, ale to je produkce děláná jakýmsi pasivním způsobem, kdy prostě jen hledáš, co ti bude správně pasovat k tomu či onomu loopu. Tímto způsobem se pak tvá tvorba vůbec nevyvíjí a ty si neprojdeš celou tvorbu zvukového designu, což je předpoklad pro to, aby sis vybudoval svůj specifický zvuk. Proto mladým producentům doporučuju, ať ladí, kroutí a modulují, dokud nenajdou svůj zvuk. Nebuďte líní a nepoužívejte loopy!
Sleduj Enrica na Facebooku nebo Soundcloudu.