Paul van Dyk 29.6.? Prakticky jediný možný termín!

Zeptali jsme se pořadatelů party s PVD na události kolem změny termínu konání, kdy nový...

18.6. 2012 13:00:39 | | pop84

.. termín party je už za 2 týdny, 29.června.

Za pořadatele odpovídal Dalibor Vajčner

Předně, velká smůla takhle den před akci řešit zrušení akce. Jak jste se o té události s PVD dozvěděli a jaká byla první reakce, dozvědět se tohle něco málo přes 24 hodin před začátkem akce?

Spíše než smůla, bych to definoval jako neštěstí. Informaci jsme dostali ve čtvrtek v 19:05, v době, kdy vyjížděl další kamión techniky do Bobycentra. První reakce byla, že jsme čekali, že je to vtip. Následně už jsme vše pragmaticky řešili. Je třeba sebrat síly a začít od začátku. Každého z nás to stálo 3 baterie iPhonu, a čtvrteční noc bez možností spánku. Nyní se už v klidu můžeme těšit na 29.6., a o to euforičtější nástup Paula van Dyka na Citadele.

Ihned jste řešili posunutí termínu akce, nebo jste např. uvažovali i o úplném zrušení akce?

V první moment jsme řešili, zda je Paul van Dyk vůbec v pořádku, živ a schopný vůbec pokračovat v kariéře. Jelikož Michael Burian je osobní přítel Paula, byli jsme ve výhodě a měli informace v průběhu noci jako první, tedy ihned po jeho managementu. Opravdu musím vychválit společnost Bohemian recordings, protože nebýt jí, byli bychom dnes v situaci jako event před námi a eventy po nás - tedy žádný náhradní termín, minimum informací a čekání.

Na Facebooku jste poté oznámili, že pracujete na novém termínu a ptali se lidí, který by si přáli. Většina se vyslovovala pro pozdější termín. Nakonec je akce posunuta jen o 2 týdny, což vyvovalo mírnou nevoli. Já se nedivím, ve stejný termín jsou další velké eventy, na které mají lidi lístky či už odjíždí na dovolené, vzhledem k začátku prázdnin. Byl tento termín doopravdy nutný?

Jen díky osobním vztahům s Paulem jsme jako jediní dostali vůbec možnost řešit nějaký jiný termín v tak krátké době. Když jsme věděli, že Paul je schopný pokračovat v Evolution World Tour, na Facebooku jsme se lidí zeptali, který termín je pro ně nejlepší, abychom pro případ, kdybychom dostali více termínu, mohli reagovat rychle a flexibilně. Přišel nám až neskutečný termín 29.6., nebo všední den (pondělí nebo čtvrtek) v září, či varianta, čekat do září a následně řešit termíny na přelomu roku 2012/2013. Jelikož jsme PVD bookovali 3 měsíce a víme, jak je s ním složíté najít volný termín, po telefonickém kolečku s Bobycentrem, produkcí a předprodejní sítí Ticketportal, jsme ihned podepsali termín 29.6.2012. Osobně jsme se omluvili ostatním promotérům, a byli jsme pochopeni.

Vzhledem k tomuto, že daný termín je jediný možný - nenapadlo vás vyjít vstříc některým návštěvníkům a umožnit jim vrácení vstupného? Akce je dle vás nyní vyprodaná a tak by se snad našli jiní návštěvníci, kteří by pro nový termín zakoupili, nemyslíš?

Při zrušení akce určitě vracíme vstupné, při posunutí akce o 2 a více měsíců samozřejmě také. Ale v případě rozmezí 14ti dnů a zachování 100% všeho, co jsme prodávali, neni důvod a máme na to právo. Jen pro Vaši představu, je tu nyní 65 lidí, co tyto vstupenky nabízejí, a víme, že se jim je podaří prodat, či prodat vstupenku na akci ve stejný termín. Velký úspěch také bylo, že jen díky mediím se podařilo zamezit zbytečné příjezdy k Bobycentru, tedy, že lidé byli dobře informování. Náš antikonfliktní team, který 15.6. byl u Bobycentra, zaznamenal 67 lidí, z toho 35 si šlo koupit vstupenku na místě. Ostatním se omlouváme, ale snad ani nebyla jiná možnost, jak jim posunutí akce sdělit. Dělali jsme, co jsme mohli.

Ještě jsem se chtěl zeptat k Facebooku. Myslíš, že je vhodné řešení promazávat starší příspěvky, ke kterým jsou spiše negativní komentáře? V lidech to moc důvěry nevzbuzuje :(

Příspěvky na Facebooku mažeme již asi 2 měsíce a to vždy, pokud jsou sprosté, arogantní a urážlívé. Tyto lidi také necháváme blokovat. Též mažeme prodeje vstupenek těch vstupenek, které mají uvedené, že vstupenka pochází z výher, a nejsou dále prodejné. To jsou naše podmínky již asi 2 roky. Po oznámení nového termínu se objevilo 30 lidí, kteří se vyjadřovali nevhodně (např. PVD není stejně škoda, dobře mu tak, či že se měli raději zaměřit na Tiesta a Armina a pokusit se zastřelit raději je), a proto jsou tito uživatelé blokováni. Pokud se stalo, že některý příspěvek nebyl tohoto rázu a přesto byl vymazán, omlouváme se.

 
Příspěvky na Facebooku mažeme již asi 2 měsíce a to vždy, pokud jsou sprosté, arogantní a urážlívé. Tyto lidi také necháváme blokovat. Též mažeme prodeje vstupenek těch vstupenek, které mají uvedené, že vstupenka pochází z výher, a nejsou dále prodejné. To jsou naše podmínky již asi 2 roky. Po oznámení nového termínu se objevilo 30 lidí, kteří se vyjadřovali nevhodně (např. PVD není stejně škoda, dobře mu tak, či že se měli raději zaměřit na Tiesta a Armina a pokusit se zastřelit raději je), a proto jsou tito uživatelé blokováni. Pokud se stalo, že některý příspěvek nebyl tohoto rázu a přesto byl vymazán, omlouváme se.Předně, velká smůla takhle den před akci řešit zrušení akce. Jak jste se o té události s PVD dozvěděli a jaká byla první reakce, dozvědět se tohle něco málo přes 24 hodin před začátkem akce?
 
Spíše než smůla, bych to definoval jako neštěstí. Informaci jsme dostali ve čtvrtek v 19:05, v době, kdy vyjížděl další kamión techniky do Bobycentra. První reakce byla, že jsme čekali, že je to vtip. Následně už jsme vše pragmaticky řešili. Je třeba sebrat síly a začít od začátku. Každého z nás to stálo 3 baterie iPhonu, a čtvrteční noc bez možností spánku. Nyní se už v klidu můžeme těšit na 29.6., a o to euforičtější nástup Paula van Dyka na Citadele.
 
Ihned jste řešili posunutí termínu akce, nebo jste např. uvažovali i o úplném zrušení akce?
 
V první moment jsme řešili, zda je Paul van Dyk vůbec v pořádku, živ a schopný vůbec pokračovat v kariéře. Jelikož Michael Burian je osobní přítel Paula, byli jsme ve výhodě a měli informace v průběhu noci jako první, tedy ihned po jeho managementu. Opravdu musím vychválit společnost Bohemian recordings, protože nebýt jí, byli bychom dnes v situaci jako event před námi a eventy po nás - tedy žádný náhradní termín, minimum informací a čekání.
 
Na Facebooku jste poté oznámili, že pracujete na novém termínu a ptali se lidí, který by si přáli. Většina se vyslovovala pro pozdější termín. Nakonec je akce posunuta jen o 2 týdny, což vyvovalo mírnou nevoli. Já se nedivím, ve stejný termín jsou další velké eventy, na které mají lidi lístky či už odjíždí na dovolené, vzhledem k začátku prázdnin. Byl tento termín doopravdy nutný?
 
Jen díky osobním vztahům s Paulem jsme jako jediní dostali vůbec možnost řešit nějaký jiný termín v tak krátké době. Když jsme věděli, že Paul je schopný pokračovat v Evolution World Tour, na Facebooku jsme se lidí zeptali, který termín je pro ně nejlepší, abychom pro případ, kdybychom dostali více termínu, mohli reagovat rychle a flexibilně. Přišel nám až neskutečný termín 29.6., nebo všední den (pondělí nebo čtvrtek) v září, či varianta, čekat do září a následně řešit termíny na přelomu roku 2012/2013. Jelikož jsme PVD bookovali 3 měsíce, a víme, jak je s ním složíté najít volný termín, po telefonickém kolečku s Bobycentrem, produkcí a předprodejní sítí Ticketportal, jsme ihned podepsali termín 29.6.2012. Osobně jsme se omluvili ostatním promotérům, a byli jsme pochopeni.
 
Vzhledem k tomuto, že daný termín je jediný možný - nenapadlo vás vyjít vstříc některým návštěvníkům a umožnit jim vrácení vstupného? Akce je dle vás nyní vyprodaná a tak by se snad našli jiní návštěvníci, kteří by pro nový termín zakoupili, nemyslíš?
 
Při zrušení akce určitě vracíme vstupné, při posunutí akce o 2 a více měsíců samozřejmě také. Ale v případě rozmezí 14ti dnů a zachování 100% všeho, co jsme prodávali, neni důvod a máme na to právo. Jen pro Vaši představu, je tu nyní 65 lidí, co tyto vstupenky nabízejí, a víme, že se jim je podaří prodat, či prodat vstupenku na akci ve stejný termín. Velký úspěch také bylo, že jen díky mediím se podařilo zamezit zbytečné příjezdy k Bobycentru, tedy, že lidé byli dobře informování. Náš antikonfliktní team, který 15.6. byl u Bobycentra, zaznamenal 67 lidí, z toho 35 si šlo koupit vstupenku na místě. Ostatním se omlouváme, ale snad ani nebyla jiná možnost, jak jim posunutí akce sdělit. Dělali jsme, co jsme mohli.
 
 
Ještě jsem se chtěl zeptat k Facebooku. Myslíš, že je vhodné řešení promazávat starší příspěvky, ke kterým jsou spiše negativní komentáře? V lidech to moc důvěry nevzbuzuje :(
 
Příspěvky na Facebooku mažeme již asi 2 měsíce a to vždy, pokud jsou sprosté, arogantní a urážlívé. Tyto lidi také necháváme blokovat. Též mažeme prodeje vstupenek těch vstupenek, které mají uvedené, že vstupenka pochází z výher, a nejsou dále prodejné. To jsou naše podmínky již asi 2 roky. Po oznámení nového termínu se objevilo 30 lidí, kteří se vyjadřovali nevhodně (např. PVD není stejně škoda, dobře mu tak, či že se měli raději zaměřit na Tiesta a Armina a pokusit se zastřelit raději je), a proto jsou tito uživatelé blokováni. Pokud se stalo, že některý příspěvek nebyl tohoto rázu a přesto byl vymazán, omlouváme se.
Předně, velká smůla takhle den před akci řešit zrušení akce. Jak jste se o té události s PVD dozvěděli a jaká byla první reakce, dozvědět se tohle něco málo přes 24 hodin před začátkem akce?
 
Spíše než smůla, bych to definoval jako neštěstí. Informaci jsme dostali ve čtvrtek v 19:05, v době, kdy vyjížděl další kamión techniky do Bobycentra. První reakce byla, že jsme čekali, že je to vtip. Následně už jsme vše pragmaticky řešili. Je třeba sebrat síly a začít od začátku. Každého z nás to stálo 3 baterie iPhonu, a čtvrteční noc bez možností spánku. Nyní se už v klidu můžeme těšit na 29.6., a o to euforičtější nástup Paula van Dyka na Citadele.
 
Ihned jste řešili posunutí termínu akce, nebo jste např. uvažovali i o úplném zrušení akce?
 
V první moment jsme řešili, zda je Paul van Dyk vůbec v pořádku, živ a schopný vůbec pokračovat v kariéře. Jelikož Michael Burian je osobní přítel Paula, byli jsme ve výhodě a měli informace v průběhu noci jako první, tedy ihned po jeho managementu. Opravdu musím vychválit společnost Bohemian recordings, protože nebýt jí, byli bychom dnes v situaci jako event před námi a eventy po nás - tedy žádný náhradní termín, minimum informací a čekání.
 
Na Facebooku jste poté oznámili, že pracujete na novém termínu a ptali se lidí, který by si přáli. Většina se vyslovovala pro pozdější termín. Nakonec je akce posunuta jen o 2 týdny, což vyvovalo mírnou nevoli. Já se nedivím, ve stejný termín jsou další velké eventy, na které mají lidi lístky či už odjíždí na dovolené, vzhledem k začátku prázdnin. Byl tento termín doopravdy nutný?
 
Jen díky osobním vztahům s Paulem jsme jako jediní dostali vůbec možnost řešit nějaký jiný termín v tak krátké době. Když jsme věděli, že Paul je schopný pokračovat v Evolution World Tour, na Facebooku jsme se lidí zeptali, který termín je pro ně nejlepší, abychom pro případ, kdybychom dostali více termínu, mohli reagovat rychle a flexibilně. Přišel nám až neskutečný termín 29.6., nebo všední den (pondělí nebo čtvrtek) v září, či varianta, čekat do září a následně řešit termíny na přelomu roku 2012/2013. Jelikož jsme PVD bookovali 3 měsíce, a víme, jak je s ním složíté najít volný termín, po telefonickém kolečku s Bobycentrem, produkcí a předprodejní sítí Ticketportal, jsme ihned podepsali termín 29.6.2012. Osobně jsme se omluvili ostatním promotérům, a byli jsme pochopeni.
 
Vzhledem k tomuto, že daný termín je jediný možný - nenapadlo vás vyjít vstříc některým návštěvníkům a umožnit jim vrácení vstupného? Akce je dle vás nyní vyprodaná a tak by se snad našli jiní návštěvníci, kteří by pro nový termín zakoupili, nemyslíš?
 
Při zrušení akce určitě vracíme vstupné, při posunutí akce o 2 a více měsíců samozřejmě také. Ale v případě rozmezí 14ti dnů a zachování 100% všeho, co jsme prodávali, neni důvod a máme na to právo. Jen pro Vaši představu, je tu nyní 65 lidí, co tyto vstupenky nabízejí, a víme, že se jim je podaří prodat, či prodat vstupenku na akci ve stejný termín. Velký úspěch také bylo, že jen díky mediím se podařilo zamezit zbytečné příjezdy k Bobycentru, tedy, že lidé byli dobře informování. Náš antikonfliktní team, který 15.6. byl u Bobycentra, zaznamenal 67 lidí, z toho 35 si šlo koupit vstupenku na místě. Ostatním se omlouváme, ale snad ani nebyla jiná možnost, jak jim posunutí akce sdělit. Dělali jsme, co jsme mohli.
 
 
Ještě jsem se chtěl zeptat k Facebooku. Myslíš, že je vhodné řešení promazávat starší příspěvky, ke kterým jsou spiše negativní komentáře? V lidech to moc důvěry nevzbuzuje :(
 
Příspěvky na Facebooku mažeme již asi 2 měsíce a to vždy, pokud jsou sprosté, arogantní a urážlívé. Tyto lidi také necháváme blokovat. Též mažeme prodeje vstupenek těch vstupenek, které mají uvedené, že vstupenka pochází z výher, a nejsou dále prodejné. To jsou naše podmínky již asi 2 roky. Po oznámení nového termínu se objevilo 30 lidí, kteří se vyjadřovali nevhodně (např. PVD není stejně škoda, dobře mu tak, či že se měli raději zaměřit na Tiesta a Armina a pokusit se zastřelit raději je), a proto jsou tito uživatelé blokováni. Pokud se stalo, že některý příspěvek nebyl tohoto rázu a přesto byl vymazán, omlouváme se.
PARTYINFO

Citadela: Paul van Dyk

29.06.2012 Bobycentrum, Brno
DJs: Paul van Dyk, Beatnut, Míša Salačová, Lucca, EliO, Burian & Burian (live PA)
2nd: Steen & The Keeper, Scorn, Spiriakos, Nois, Upgrade, Cmeen
Cena: 599 - 2.499 (VIP deluxe)
REKLAMA
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
DOPORUČUJEME
RAVE.cz - hudební server nejen o taneční scéně