Nejkvalitnější japonský denim v pražském concept storu Qubus x Denim Heads!

Praha se může pyšnit novým concept storem Qubus x Denim Heads, který svou jedinečnou nabídkou přesvědčí především skutečně náročné módemany, ale i jejich drahé polovičky!

12.8. 2011 09:53:08 | móda | Charlotte

Konečně je v Čechách obchod, který nabízí prémiovou módu pro muže toužící po osobitém stylu. Vybrat si můžete z kolekcí japonských značek Japan Blue, Momotaro, Indigofera, Denim Demon a Ijin Material, které jsou proslulé denimem nejvyšší kvality. Zaujmou také bretaňské svetry a trička od Armor Lux nebo kolekce designových cestovních tašek a doplňků od švýcarské značky Qwstion. To vše na adrese Rámová 3, Praha 1. Většina sortimentu obchodu je určena mužům, ale módní skvosty tu najdou i dámy.

Qubus x Denim Heads concept store se zaměřuje především na kvalitu, netradiční přístup a perfektní řemeslné zpracování. Denim, ve své nejčistší formě spolu s tradičními českými materiály jako sklo a porcelán od předních domácích designérů, se představuje pod společným jménem Qubus x Denim Heads. Concept Store je určen pro všechny, kterým je cizí anonymní nákup ve stylu „nakup a odejdi“. Každý výrobek v tomto zajímavě řešeném obchodě má svůj původ, historii i příběh. Přijďte si prohlédnout, vyzkoušet a pohovořit s fundovaným personálem. K tomu dostanete šálek dobrého espresa, láhev špičkového piva nebo sklenici domácí ovocné šťávy.

V obchodě najdete kvalitní denim, který je mistrovsky řemeslně zpracován, ale zároveň se může pochlubit přátelskou cenou. Materiál i výroba pocházejí z Japonska, charakteristickým prvkem je modrý šev na vnitřní straně nohavic. Důležitým faktem je také to, že žádané úzké střihy džín v nekopromisní kvalitě  japonského denimu jsou na trhu zatím spíše výjimkou. Zde Japonci vychází vstříc požadavkům evropských zákazníků. Džíny mají nejen zajímavé střihy, nejlepší materiál, ale i spoustu detailu, které každý, kdo nosí své džíny rád, jistě ocení.

Denim je obarvený ručně, tkaný na starých 28" stavech a vše je šité na strojích Union Special. Zajímavý je i název samotné značky, který vychází ze dvou japonských slov: momo (broskev) a taro (prvorozený syn) a v Japonsku jde o legendu, která připomíná českou pohádku o Plaváčkovi. Jen japonský Plaváček připlouvá na obrovské broskvi.

REKLAMA
DOPORUČUJEME
RAVE.cz - hudební server nejen o taneční scéně