Aňa for Pietro with love

Aňa pro Pietra s láskou - tak se v překladu jmenuje módní kolekce známé herečky Anny Geislerové, která je vytvořena pro ryze českou značku Pietro Filipi. Kolekce podzim/zima 2010 je inspirovaná barevným podzimem, kde je oblečení laděno do stylu retro.

5.8. 2010 06:16:26 | móda | Butterffly

Pietro Filipi

Tato módní společnost byla založena roku 1993 v České republice a dnes je vedená Petrem Hendrychem. Italský název vznikl díky návrhářské inspiraci Itálií. Společnost vytváří dámské i pánské oblečení s vyspělým lookem, sofistikovaností a osobitostí. Jejím cílem je produkovat nadčasové modely, ve kterých se zákazníci i zákaznice budou cítit příjemně a sexy. Oblečení je vyráběno z prvotřídních materiálů pro nejrůznější příležitosti. Dříve se značka soustředila jen na Českou republiku, ale dnes už její oblečení můžeme zakoupit ve více než 70 prodejnách v 8 zemích Evropy (např. Rusko, Polsko nebo Bulharsko). V samotném srdci Evropy, Praze, můžeme nalézt 11 prodejen Pietro Filipi. Takže v každém větším obchodním centru si můžeme nakoupit oblečení této značky.

Proč Aňa Geislerová?

Většina z nás určitě viděl film Sklapni a zastřel mě (2005, režie Steen Agro), kde Anna hraje roli Líby Zemanové, která má slabost pro nakupování. O Anně se některá média vyjadřují jako o ikoně módního světa. Také je známo, že se v životě úspěšně věnovala modelingu. Vidíme tedy, že móda hraje v životě herečky velikou roli, ale jak je možné, že se dostala do tak světoznámé firmy? Navrhovat šaty byl vždy jeden z jejích snů. Už jednou zkoušela navrhovat šaty u jedné firmy, ale s nástupem ekonomické krize tato firma opustila český trh, takže spolupráce Anny s touto firmou byla ukončena. Anna z toho byla velice zklamaná. Když se její přítelkyně při hře volejbalu dozvěděly o Annině neúspěchu, tak jí jedna přítelkyně slíbila, že se zeptá svého bratra, který pracuje v módní firmě, jestli by ji nechtěli přijmout jako návrhářku. A tak začala spolupráce mezi Annou a společností Pietro Filipi. Sama kreativní ředitelka společnosti Alena Loudilová o nové návrhářce říká: „Aňa má výrazný cit pro módu.“ A co na celou událost říká Anna? „Dává mi to pocit svobody a nezávislosti na moji profesi. Samozřejmě je mi jasné, že bez mého jména bych se k takhle prestižní práci a značce nedostala. Zároveň vím, že mi tak vzniká úplně nové portfolio a že třeba budu moci někde přispívat knoflíky nebo držet mistrové krejčovský metr.“

Kolekce Aňa for Pietro with love

Jak už jsme uvedli,kolekce je pro podzim/zima 2010. Hlavní tváří této kolekce je sama návrhářka, tedy Anna. Inspiraci návrhářka našla v 80. letech, ze kterých pochází oblečení jejích babiček, které našla u nich ve skříni. Kolekce se tedy nese v duchu umírněného retro stylu. Příprava kolekce byla velice dlouhá a velmi náročná. Samotné nákresy návrhů Anně trvaly asi dva měsíce. Oblečení je laděno do podzimu, který hraje různými barvami. Takže vedle černobílé kombinace se oblečení ukáže v pastelových barvách jako je růžová, béžová, červená,či šedá. Kolekce má zhruba 20 modelů, které jsou tvořeny z bund, kalhot, sak, opasků, čepic, kabelek a nejrůznějších doplňků, jako je například série knoflíků vyrobená přímo pro kolekci. Svými návrhy se vrací k siluetě tvaru X se zdůrazněnými rameny, vycpávkami a zvýšeným pasem. Oblečení ale není navrhováno jen pro ženy, ale také pro muže. Kolekce nabídne i vedle standardních business a smart casual obleků i novou pánskou linii prémiových obleků, které jsou vyrobeny z těch nejluxusnějších materiálů s příměsí kašmíru a hedvábí. Pánské oblečení je nápadné dvojitým zapínáním, štíhlou siluetou sak a kalhot, menším košilovým límcem doplněným úzkými kravatami.

Představení kolekce

První ukázkový model předvedla Anna na jaře na filmovém festivalu Berlinale v Berlíně při slavnostním ceremoniálu. Na sobě měla róbu v holubí šedi s rudým srdcem na hrudi. „Když se sukně rozloží, má obvod 17 metrů. Korzet je ozdoben korálky z Jablonce. A srdce? Bez toho nemůže žít nikdo z nás, je to symbol síly a života," popisuje své šaty Anna. Fotografování kolekce proběhlo 6. -8. června na letišti Aeroklubu Roudnice nad Labem. Kolekce je inspirovaná romantickým příběhem nazývaným Aňa, krásný muž z New Yorku a helikoptéra. Kampaň pro kolekce ztvárnil fotograf Matúš Tóth. Kromě fotografií vznikla také videa s netradičním obsahem. Videa budou ke zhlédnutí na stránkách společnosti Pietro Filipi (www.pietro-filipi.com). Všechny modely si budete moct koupit od září ve vybraných českých a slovenských obchodech a také v e-shopu. Anna Geislerová je kolekcí tak nadšená, že už připravuje další kolekci a to pro jaro/léto 2011. Myslím, že další kolekce bude stejně dobrá jako tato. Anna o své kolekci říká: „Jsou to všechno věci pro ženu, která chce být nenápadná, ale přitom touží, aby se na ni všichni dívali.“ Zda je to pravda, posuďte sami.

  

REKLAMA
DOPORUČUJEME
RAVE.cz - hudební server nejen o taneční scéně