Minty - pop-up - Ipanema - Gisele

Léto je oblíbené roční období většiny z nás. Muži neváhají, občas dosti okatými způsoby, oceňovat jeho krásy a ženy dělají vše proto, aby byly muži náležitě oceňovány. Chcete vědět, jaké trendy diktuje móda pro to letošní? A zajímá vás, co se skrývá pod tajemnými pojmy v nadpisu? Tak čtěte dál...

23.6. 2010 06:14:48 | móda | Amadita

Pryč s otrávenými obličeji!

Taky znáte ten pocit, kdy chcete zajít do obchodu, ať už protože něco potřebujete nebo prostě jen tak „udělat si radost“, a už ve dveřích vás odradí nepříjemný pohled prodavačky hovořící za vše? Něco podobného je v našich končinách bohužel jev poměrně častý. Zatím. Na pomoc by nám mohla přispěchat Yasmin Keshmiri Hejduk. Tato mladá dáma je původem z Iránu, část života prožila v Londýně a nyní již 7 let žije v Praze. A to, že je velmi kreativní dokazuje nejen jejích 14 let v reklamní agentuře, ale i její poslední projekt Minty Concept Club. Yasmin došla jednoho dne trpělivost a protože jak sama říká „lidé si nekupují jen zboží, pamatují si atmosféru a svůj zážitek z návštěvy obchodu“, rozhodla se jednat a vznikl tak jedinečný koncept pop-up obchodů.

Zjevující se obchody

S označením pop-up se nejčastěji setkáte na internetu u tzv. vyskakujících oken, encyklopedie pop-up označuje jako něco, co se rychle zjeví, a přesně to je i princip pop-up obchodů. Ne, že by se tedy přímo zjevovaly, to by i David Copperfield záviděl, ale tyto obchody fungují na principu dočasnosti, krátkodobosti a momentu překvapení. Každý pop-up stánek, obchod nebo výstava jsou na určitém místě otevřeny jen velmi krátkou dobu, což např. i neznámé značce umožní získání exkluzivního místa pro prodej a možnost prozkoumání místního trhu, podle kterého pak může stanovit cenu svých výrobků.

Pop-up shops

První pop-up obchod s názvem Into the wild byl představen v říjnu loňského roku a prezentoval kolekci šperků pro sezonu 2009/2010. Fashion meets Charity vzniklo spojením s nadací Terezy Maxové a výtěžek této akce, která spočívala v prodeji nevyužitého nového či použitého značkového oblečení, byl věnován ve prospěch domova důchodců SueRyder. Letošní pop-up obchod, který se koncem května zjevil v Praze, prezentoval Bikini karavan, kde jste si mohly vybrat z poslední kolekce plavek hollywoodské značky Vitamin A, které mají v oblibě např. Cameron Diaz nebo Jessica Alba. A protože k plavkám neodmyslitelně patří žabky, spojilo se Minty se značkou Ipanema, kterou prezentuje Gisele Bündchen.

Gisele Bündchen presents Ipanema

Gisele Bündchen jistě netřeba představovat. Všechny ji nesnášíme. Nejenže patří ke špičkám modelingového světa, má dokonalého amerického manžela a nedávno porodila zdravého syna (což jí samozřejmě přejeme), ale i to je jí málo a tak začala fušovat do řemesla obuvníkům. Pod záštitou obuvnické značky Grendene tak vznikla Giselina kolekce žabek a bot na platformě, kterou pojmenovala po části své rodné Brazílie - Ipanema. A že Gisele ví, jak zaujmout svědčí i první propagační materiály, které nafotila. Na fotkách je „oděna“ jen do šatů z vody a na nohou má své zlaté žabky. Myslím, že už vím, kde tvůrci reklamy na Mattoni našli inspiraci…

Žabky pro záchranu světa

Z Giseliny kolekce si jistě vybere každá z nás. Ať už dáte přednost žabkám, sandálům nebo botám na platformě, nezklamou vás při žádné příležitosti. Můžete s nimi odjet na dovolenou, vzít je jen tak k bazénu a ostudu vám neudělají ani na žádné beach nebo garden party. Na výběr budete mít navíc z úctyhodné škály až 40 barevných odstínů a nezatíží ani vaši peněženku - doporučená cena je od 319,- do 599,-. A jejich koupí navíc přispějete na dobrou věc. Na počátku totiž byla snaha zachránit zdevastované deštné pralesy Giseliny rodné hroudy a jelikož žádaná modelka promění ve zlato vše, na co sáhne, daří se jí i v této oblasti a záchranná akce se velmi rychle rozšiřuje. Postupně se začaly zapojovat i školy a různé nevládní organizace, aby tak vznikl program na obnovu pralesa a zachování původních rostlinných i živočišných druhů a právě na tyto účely je část výtěžku použita. Pokud byste tedy chtěli přispět Gisele do kasičky, ale nebudete se moci podívat do pop-up obchodu, nezoufejte! Kolekce Ipanema je k dostání i v pražských obchodních centrech Chodov a Myslbek.

REKLAMA
DOPORUČUJEME
RAVE.cz - hudební server nejen o taneční scéně