Kontakty

Pokud máte jakékoli dotazy ohledně reklamy, kalkulace ap, napište nám na email reklama (zavinac) rave.cz

Nepoužívejte prosím zmíněný email na zasílání PR zpráv, děkujeme.

Logo www.rave.cz ke stažení

Za umístění loga www.rave.cz na vaše tiskoviny nabízíme množství výhod (viz. MediaPartner). Logo musí být na plakátě umístěno čitelně a viditelně, pokud tomu tak není, právo na MediaPartner zaniká.

Logo www.rave.cz ke stažení zde

nahoru

Video spoty rave.cz ke stažení

rave.cz video spot krátký

rave.cz video spot dlouhý

nahoru

Co je na www.rave.cz zdarma (MediaPartner)

Čitelným a viditelným (!!!) umístěním aktuálního loga www.rave.cz (jiné verze loga nebereme v potaz) vzniká promotérovi právo na program zdarma tzv. MediaPartner. Co Media partner obnáší?

  • Týden před akcí se objeví ikonka party v sekci MediaPartner, zobrazuje se náhodně po celém webu
  • Umístění ikonky akce v partylistu
  • Zvýhodnění ve výpisu akcí v partylistu (napřed se vypisují MediaPartner, potom ostatní)
  • Zveřejnění soutěže

V rádiových reklamních spotech používejte prosím zásadně název serveru jako: www.R.A.V.E.cz (česky) nikoli www.rejv.cz. Děkujeme!

nahoru

Reklamní balíčky pro promotéry

Pro větší úspěšnost vašich kampaní jsme si dovolili sestavit několik účinných reklamních balíčků. Reklamní balíčku jsou ohraničeny časově a jsou členěny dle velikosti pořádaných akcí. Tyto balíčky jsou sestaveny výhradně pro promotéry akcí, kteří splňují podmínky MediaPartner. Ceny jsou bez DPH. Pokud vám balíčky nevyhovují rádi vám poradíme se sestavením kampaně, nebo si kampaň navrhněte sami podle ceníku bannerů.

Upozorňujeme, že balíčky pro pormotéry jsou určeny pro reklamu na taneční akce a party, pokud přesáhne množství sponzorských log a nápisů únosnou mez, může se stát, že kampaň odmítneme, nebo bude účtována plná ceníková cena.

Garantované počty impresí vždy na jeden týden jsou: fullbanner: 20 000, čtverec 300×300: 10 000, čtverec na hlavní straně: 6 000, ahead: 6 000.

1. Pro klubové akce

1 týden 468*60 Full banner
1 týden 300*300 banner

Cena: 3.000,- Kč

2. Pro větší akce

2 týdny 468×60 Full Banner
2 týdny 300×300 Banner
1 týden 300×100 hlavní stránka

Cena: 6.000,- Kč

3. Pro velké akce

3 týdny 468×60 Full Banner
3 týdny 300×300 Banner
2 týdny 300×100 hlavní stránka
1 týden 745×100 ahead

Cena: 9.000,- Kč

nahoru

Ceník bannerů

Uvedené ceny jsou za 1000 zobrazení/impresí. Bannery musí splňovat tyto podmínky. Nebráníme se ani jiným alternativním formátům, vše je na dohodě. Ceny jsou bez DPH.

full banner 468×60 450,- Kč
ahead 745×100 hlavní stránka 1.100,- Kč
ahead 745×100 články 900,- Kč
wide 480×300 podstrany 600,- Kč
čtverec 300×300 články 550,- Kč
skyscraper 130×600 hlavní stránka 900,- Kč

nahoru

Sponzoring rubrik

Zajímavou formou reklamy je také možnost sponzorovat jednotlivé sekce či rubriky na serveru. Sekci či rubriku lze obarvit ve firemních barvách, použít obrázek na pozadí ap. Cena dohodou.

nahoru

Podmínky pro zveřejnění tiskových zpráv

Za obsah článků na www.rave.cz odpovídá redakce, pouze ta taky může rozhodovat o obsahu webu. Ne vše, co nám pošlete, můžeme na www.rave.cz zveřejnit. Zkuste to samé poslat třeba na iDnes a čekejte odezvu. 🙂 Zveřejňování PR materiálů nemůže být automatickou součástí placené reklamní kampaně.

Za zveřejnění tiskovky účtujeme 1 000 Kč. Kontaktujte nás na e-mailu reklama (zavináč) rave.cz, pošleme vám zpět fakturační údaje. Po zaplacení tiskovou zprávu zveřejníme v sekci „news/novinky“, případně i u příslušné party v „partylistu„. Počítejte, prosím, s nutnou časovou rezervou, která je potřeba k převedení peněz na účet. (Tato nabídka platí pouze pro pořadatle akcí, nikoli pro další komerční subjekty!)

Při psaní tiskových zpráv dbejte pozor zejména na svatou trojici co (kdo), kde, kdy! Popřípadě i proč, jak a za kolik (Jak má vypadat správná tisková zpráva?).

Email určený k zasílání tiskových zpráv je rave.website.1998 (zavináč) gmail.com . Zasláním tiskové zprávy na jiný mail bude zpráva automaticky smazána a zařazena mezi SPAM!!!

nahoru

Podporované formáty a velikosti bannerů

Bannery dodávejte nejpozději tři dny před spuštěním kampaně ve formátu gif, jpg, swf. Velikost banneru je omezena na 25kB. Vyjímkou je ahead, zde je povolená velikost 30kB. Pokud umístíte do flashového banneru hudbu či zvuky, nesmí banner hrát samovolně, pouze pokud na něj uživatel najede myší. Po odchodu z banneru se musí zvuk opět vypnout. Hlasitost zvukového banneru nesmí překročit únosnou mez!

nahoru

Jak má vypadat funkční banner

Často se setkáváme s inzerenty, kteří se rozhodnou pro reklamu na našem serveru, ale provedení či cílení kampaně je velice špatně provedeno. Připravili jsem pro vás pár rad jak peníze investované do reklamy nepromrhat.

Než si necháte vyrobit banner.

  • zvažte co chcete propagovat
  • budování značky
  • zvažte správné načasování kampaně (dva dny před akcí už vás banner na sebelepším serveru nespasí)
  • nejčastější chyby na bannerech

Co chcete propagovat: Propagujete-li akci, která probíhá jednorázově, zaměřte se hlavně na to, kdo na akci hraje, těžko bude pro čtenáře tahákem akce SPACE MEGA TRIP, když nebudou vědět, co si pod tímto názvem mají představit. Naopak, když jim sdělíte, že v Praze bude Paul Van Dyk a jako vedlejší informaci sdělíte, že se jedná o akci SPACE MEGA TRIP, úspěch banneru a tím i kampaně je zaručen.

Budování značky: Chcete-li naopak kampaň na akci, která se opakuje se železnou pravidelností, je dobré název akce na banneru „tlačit“ více a obsazení na party upřednostňovat méně. Budujete značku a jméno vaší akce, ač to zní kacířsky, lineup není tak důležitý.

Správné načasování kampaně: není nad správné načasování kampaně, s bannerovou respektive jakoukoli reklamou se dá velice dobře pracovat, chce to je pár minut přemýšlení a trošku kreativity. Osvědčilo se například několikrát během kampaně bannery vyměnit za jiné, staré se během týdne dvou okoukají a nové přinesou do kampaně svěží duch. Sleduje-li čtenář celý měsíc stejný banner, otupí!

Nejčastější chyby na bannerech: čtenář stráví na jedné stráce v půměru 3sec!
– Pokud tedy na banneru necháte běžet jména všech DJs a kapel, které na daném festivalu vystoupí, jste majitelé toho nejméně efektivního banneru ve střední Evropě.
– Nejdůležitější informace na banneru, v případě promotérů tedy název akce, datum a místo konání, by neměly ani na vteřinu z banneru zmizet!
– Máte-li červený plakát, držte stejný styl také na bannerech, jiné barvy a fonty v banneru a na tiskovinách čtenáře matou! – Je dobré, aby banner odkazoval na místo, kde čtenář najde bližší informace o akci, nejhorší je banner, který neodkazuje nikam!